Imatges dobles

Fa dies que no he pogut fer cap entrada, em sap greu, però tinc l'ordinador espatllat. Aquesta entrada la faig des d'un portàtil que m'han deixat, espero entre avui i demà recuperar el meu estimat ordinador que al servei tècnic anomènen "vintage" i poder normalitzar la situació.

Però vaig al gra, com saps un dels molts tipus d'il·lusions òptiques son les "imatges dobles". Consisteixen en dibuixos de tota mena (realistes o figuratius), en que segons com els mires veus dues imatges diferents. Pot ser del dret o del revés, o fixant la mirada en el primer pla o en el fons, o imatges que es repeteixen una a dins l'altre fins el infinit.
Aquí tens un parell d'aportacions personals sobre el tema acompanyades d'una petita reflexió:




"Pot sortir alguna cosa positiva de l'odi?, Pot d'alguna cosa negativa sorgir alguna cosa positiva? La resposta és Sí".



"Pot sorgir alguna cosa positiva d'una cosa que ja és positiva? La resposta també és Sí".

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Com dibuixar un cos humà proporcionat (home) 1

Tipus de peus

Com crear una figura articulada

Com dibuixar un cos femení proporcionat (dona) 1

Com dibuixar un cap de front