Trobant el teu destí



Recordo una frase que vaig sentir ja fa molt de temps i que d’alguna manera sempre tinc present, diu així: “L’home es realitza a sí mateix quan aconsegueix individualitzar el seu destí i seguir-lo”.


És un d’aquests moments, desprès de crear el logotip “Heart Barefoot”, una forma d’expressar la meva gratitud pel fet de poder gaudir de córrer descalç, ara volia fer una samarreta amb aquest logotip per sortir a córrer. Ja la tinc, amb ella he fet més del que havia imaginat, no solament he anat a entrenar, si no que també he pogut participat en la mitja marató de Barcelona d'aquest any.




Em pregunto però, què ha sigut millor haver arribat fins aquí o el camí recorregut per arribar-hi?



Comentaris

  1. Enhorabona per la carrera, pel bloc i pel camí.
    Salut
    Miquel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!

      Per cert he vist al bloc que anaves a fer la teva primera marató descalç, com t'ha anat?

      Espero que bé, jo tinc ganes d'arrivar a aquest punt.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Com dibuixar un cos humà proporcionat (home) 1

Tipus de peus

Com crear una figura articulada

Com dibuixar un cos femení proporcionat (dona) 1

Com dibuixar un cap de front