Què no podrem aconseguir?



Quan era petit trobava algunes qualitats en mi que m’agradaven, però també coses que no i que creia hauria de millorar. Observava com el meu germà casualment destacava en la moltes de les meves mancances.

A vegades imaginava com seria un ésser resultat de la fusió del meu germà amb mi, ajuntant les millors qualitats d’un i de l’altre. El resultat que sorgia en la meva ment era impressionant, era un “superhome”, capaç d'afrontar amb èxit qualsevol obstacle.

Ara que m’he fet gran també penso en gran. I si no només ajuntéssim dos persones? I si ens ajuntéssim tots per sumar esforços en una mateixa direcció? Junts amb un objectiu comú de millorar la vida de tots?
El resultat que visualitzo és engrescador, podríem aconseguir solucionar en un moment qualsevol problema al món.

És possible aconseguir-ho si seguim evolucionant, ampliant el nostre cercle d’empatia més enllà de la família, els amics, el país, la raça, o qualsevol tret que creiem ens separa de la resta, fins hi tot més enllà de la nostre espècie.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Com dibuixar un cos humà proporcionat (home) 1

Tipus de peus

Com crear una figura articulada

Com dibuixar un cos femení proporcionat (dona) 1

Com dibuixar un cap de front