Les bones maneres


Tot i que és molt relatiu el concepte de "bo" i "dolent", sempre m’he preguntat perquè socialment associem actuar bé amb paraules com previsible, avorrit, antiquat, senzill, fins hi tot ximple. En canvi a actuar malament, li acostumem a adjudicar paraules com espavilat, llest, atractiu o emocionant.

Em sembla essencial ser conscient dels motius que ens impulsen a actuar d’una determinada manera

Actualment, cada cop veig més exemples de bones accions associades a valors socials positius, com poden ser intel·ligent, àgil, dinàmic, modern o divertit.

Gràcies al meu fill gran, he conegut potser un d’aquests exemples, es tracte d’un joc interactiu que està a la xarxa, es diu “Les bones maneres”, està pensat per a nens de 6 a 12 anys en que d’una manera àgil, moderna i divertida introdueix als joves al treball en valors, a nivell de la família, de l’escola i del món, Felicito als creadors!





Comentaris

  1. El link no em funciona, com puc accedir al joc?

    ResponElimina
  2. Hola, tens raó, el link ja no funciona, em sembla que a partir de Febrer d'aquest any van tancar la web. Em sap greu, potser pots trobar algun recurs similar en aquest link: https://www.educaixa.com/ca/landing-recursos

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Com dibuixar un cos humà proporcionat (home) 1

Tipus de peus

Com crear una figura articulada

Com dibuixar un cos femení proporcionat (dona) 1

Com dibuixar un cap de front