Vigila amb el que penses per què es pot fer realitat




Quan vaig dissenyar el logotip Heart Barefoot, tenia el desig de trobar un grup de gent a prop d’on visc a qui els agradés córrer descalç o minimalista (barefoot). Podríem així organitzar trobades per sortir a córrer, compartir experiències i aprendre plegats. Sembla que l’univers va rebre el missatge i l’ha fet realitat tal com l’havia imaginat.

Avui, veig amb alegria com a Barcelona es consolida un grup de gent que corre descalça. Es tracte d’un grup divertit, amb gent molt diversa però que comparteix la mateixa passió per gaudir corrent descalç.

Jo només soc un membre més, però d’alguna manera tinc l’estranya sensació que s’ha creat i existeix per a mi. Per satisfer aquell desig que vaig enviar a l’univers.

El cert és que dia a dia el grup s’està fent més nombrós. Observant les xarxes socials m’adono que això no només està passant aquí, és un moviment generalitzat, extensible a altres ciutats que també comencen a promoure trobades i a crear grups de corredors minimalistes.

Fins i tot marques famoses de sabatilles, que fins ara feien “apologia de l’amortiguació”, han canviat el rumb i comencen a fabricar sabatilles minimalistes o com a mínim ofereixen en la seva gama de productes sabatilles d’aquest tipus. Sembla que alguna cosa està canviant, el barefoot va a més!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Com dibuixar un cos humà proporcionat (home) 1

Tipus de peus

Com crear una figura articulada

Com dibuixar un cos femení proporcionat (dona) 1

Com dibuixar un cap de front